Smidt ud af Asminderød Kirke

I mit lange liv inden for pressen,  er jeg aldrig før blevet smidt ud af en folkekirke. Det blev jeg onsdag 20. november 2019.
Årsag: Jeg var nød til at gå midt under en koncert, for at beskytte min hørelse. Lydtrykket fra elektroniske instrumenter var så højt, at det oversteg min smertegrænse. Læs Fredensborg Kirkerne og organistens svar på kritikken. Læs historien som er på vej.......

Ældrebolig i Boligforeningen 3B - overtrådte lejeloven

Boligselskabet KABs pressemedarbejder kaldte det en fejl. Men det kan få store økonomiske konsekvenser for lejeren.
Hvor mange i ældreboliger i Egelunden er blevet ramt af "fejlen". Det virker om en generel opsætning af systemet i Boligforeningen 3B, Kokkedal.  Artikler om sagen er på vej .........

Kommunalvalg Fredensborg - højere valgdeltagelse i 2013 - 74,51 %

ValgdeltagelseOpdateret kl. 20 - endelig valgdeltagelse - valghandlingerne afslutte .
Valgdeltagelsen blev høj. 74,51 i 2013 mod 68,3 i 2009.
Meget spændende valg. Kan ikke vente på resultatet - men det varer desværre lidt.

Opdateret Kl. 17

Valgdeltagelsen er sammenlagt oppe på 47,56, hvor den i 2009 var 42,4.
Nu også en lille stigning i Humlebæk.

Opdateret kl. 15
Meget tyder på en højere valgdeltagelse i 2013 end ved valget i 2009. Vi har fået stemmeprocenter for de to valgsteder Asminderød og Humlebæk kl. 15. De to valgsteder har til sammen en stemmeprocent denne gang på 32,08 i forhold samme tid i 2009, hvor den var 27,25.

I Asminderød har 32.08 % stemt mod 27,25 i 2009. I Humlebæk er der et lille bitte fald fra 27,27 i 2009 til 27,25 ved dette valg.

DR.dk  nævner Asminderød Skole, som en sag der kan få vælgerne til stemmeurnerne. En sådan sag har man ikke haft i Humlebæk

Brug af cookies Vi anvender cookies på websitet til at huske dine indstillinger mens du besøger websitet. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies.For at finde ud af hvilke cookies vi bruger og hvordan du sletter dem, se vores privacy policy.

Jeg accepterer cookies.

EU Cookie Directive Module Information